Ayder Kardan Adam Şenlikleri ve Karadeniz Batum Turu

KESİN ÇIKIŞLI
  • Ayder Kardan Adam Şenlikleri ve Karadeniz Batum Turu: Ankara Çıkışlı Ayder Kardan Adam Şenlikleri ve Karadeniz Batum Turumuza Hoşgeldiniz...
  • Ganio Kalesi

Ayder Yaylası 16. Kardan Adam Festivali Turu

16. AYDER YAYLASI KARDAN ADAM FESTİVALİ

2 GECE 3 GÜNDÜZ

Gezilecek Yerler: • Ayder Yaylası • Fırtına Deresi • Camlıhemşin Köyü • Batum • Poseidon heykeli • Batum Sahili

Aktiviteler: •Ayder Yaylası Kardan Adam Festivali •Muhteşem Konserler ve DJ Performans •Birbirinden Eğlenceli Yarışmalar •Her Dakika Horon

TUR PROGRAMI

Yazdır

Ankara- Batum 1 gün programını görmek için tıklayınız

1. Gün   Ankara-Batum

21:20 Kırıkkale Yenişehir

20:00’da Kızılay Gama İş Merkezi önünden buluşmamızı gerçekleştiriyor ve yolculuğumuza başlıyoruz. Diğer duraklarımızda misafirlerimizi aldıktan sonra keyifli yolculuğumuz yöresel müzikler eşliğinde devam ediyor. Yol üzerinde molalarımızı verdikten sonra, Sabah 08:00 civarın Batum girişine ulaşmış oluyoruz.

Batum 2 gün programını görmek için tıklayınız

2. Gün  Ganio Kalesi- Meryem Ana Klisesi - Posedion Anıtı - Medea heykeli

GÜRCİSTAN-BATUM Turumuz için Sarp sınır kapısındaki giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra rehberimiz eşliğinde ilk turumuza başlıyoruz. Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar tarafından kullanılan Ganio Kalesi’ni panoramik olarak görüyoruz. Batum şehir merkezine devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar devam eden Çoruh nehrini görüyoruz. Batum şehir merkezine gelerek tarihi Meryem Ana katedral kilisesi, tarihi Orta Camii’, Posedion Anıtı, tiyatro binası, Medea heykeli, Ali-nino heykeli, Alfabe Kulesi ve meşhur Dönme Dolabı, İzmir Saat Kulesi’ni ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanı gezilerimizi yapıp alışveriş için vereceğimiz serbest zaman sonrasında Batum turumuzu tamamlıyoruz ve konaklama otelimizde.

Konaklama: Batum Şehir Otelleri

Rize 3 gün programını görmek için tıklayınız

3. Gün  Ayder Yaylası 16. Kardan Adam Festivali

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltının ardından, güzelliğiyle türküler yazdıran , son yıllarda birçok dizi ve filme doğal güzelliğiyle renk katan dünyadaki cennet Doğu Karadenizin doğasını görerek keyifli yolculuğumuza başlıyoruz. Yol boyunca etrafımızda dağların dik yamaçlarında dahi çay tarımının yapıldığını görüyoruz. İlk olarak Rize’nin simgesi haline gelen Ayder yaylasına ulaşıp keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Burada rehberimizden alacağımız bilgiler sonrasında tüm günümüzü yayladaki şenliklere ayırıyoruz. 16. Kardan Adam Festivali kapsamında yapılan etkinliklere katılıyoruz. Karlar üzerine kurulan sahnede yöresel sanatçıların vereceği konsere eşlik ediyoruz. Yaylanın her köşesinde çalan tulum eşliğinde karlar üzerinde horon oynuyor ve Karadeniz'i doyasıya her şekilde yaşıyoruz. Dileyen misafirlerimiz kardan adam yapma yarışması ve festivalin en çok tercih edilen aktivitelerinden birisi olan ve özel olarak oluşturulmuş kayak pistinde şişme deniz botu, çamaşır leğeni, naylon torba, yüzme simidi, lastik şambrel ile karda kayabilirler. Burada geçirdiğimiz eşsiz anları hafızalarımıza kazıdıktan sonra konaklama için otelimize geçiyoruz.

Konaklama: Ayder Yaylası Otelleri

Rize 4 gün programını görmek için tıklayınız

4. Gün OCAK SÜRMENE BIÇAK EVİ-ÇAY FABRİKASI VE YÖRESEL VE DÖNÜŞ

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltımız ardından Karadeniz'in simgesi olan  Sürmene’de bulunan çay fabrikasına gelerek çayın dalından koparılıp bardaklarımıza gelene dek izlediği süreci gıda mühendisimizden alacağımız bilgiler ile yerinde görerek öğreniyor, çaylarımızı yudumluyoruz. Ardından yöresel ürünlerin alınması için serbest zaman veriyoruz. Çay fabrikası gezimizin ardından Sürmene denince ilk akla gelen unsurlardan olan Sürmene bıçağı atölyesine gidiyoruz. Ustasından alacağımız bilgiler sonrası alışverişimizi tamamlayıp ardından Ankara’ya geri dönmek üzere yola çıkıyoruz.

DAHİL OLANLAR:
Zorunlu Seyahat Sigortası

HARİÇ OLANLAR:
Ekstra Harcamalar
1. Gün Sabah Kahvaltısı
Öğlen Yemekleri
Yayla Programı ( Zilkale,Şenyuva Köyü, Palavüt Şelalesi)
Müze ve Ören Yeri Giriş Ücretleri
Ekstra Belirtilen Organizasyonlar
Kişisel Harcamalar

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın

EK BİLGİLER

21:20 Kırıkkale Yenişehir

Koltuk planlaması kayıt sırasına göre yapılmaktadır.

GÜRCİSİTAN GİRİŞLERİ İLE ALAKALI!

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ. 150 TL OLAN ÇIKIŞ ÜCRETİ MİSAFİR TARAFINDAN ÖDENİR. RESMİ OLARAK 01.09.2019 TARİHİ İTİBARİ İLE ESKİ NÜFUS CÜZDANLARI ve EHLİYET İLE GÜRCİSTAN'A GEÇİŞ SAĞLANAMAYACATIR.

Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum'a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet, kurum kimlikleri vs.) geçiş yapılamamaktadır. Ailesi ile birlikte (Anne ve Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM'A geçişleri için NOTER’den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir. Bebekler, Çocuklar dâhil kimliklerde fotoğraf olması zorunludur. Kimlikler yırtık ve yıpranmış olmaması gerekmektedir. Gürcü memurları zaman zaman 10 yıldan eski olan kimlikleri kabul etmemektedir.Yeni Çipli Kimlik olması zorunludur yoksa batuma giriş yapılamamaktadır.

-Bölge'den dolayı misafirlerimizin yanında yağmurluk , rahat kıyafet ve giysi bulundurmasını tavsiye ediyoruz.

AKTİVİTE DETAYLARI
BULUŞMA:
İPTAL POLİTİKASI:
GENEL ŞARTLAR ve NOTLAR '' LÜTFEN OKUYUNUZ ''
1-) Turlarımız, tura kayıt yaptıran kişi sayısına göre; 19 kişiye minibüs ile, 19-35 kişide midibus, 35-55 kişide 55 kişilik lüks otobüslerimiz, ile yapılacaktır. Turlarımızın, yeterli sayıya ulaşamaması ve iptal olması durumunda (minibüs için min.15 kişi, midibüs için min. 20 kişi, otobüs için min. 36 kişi katılım gereklidir.); konaklamalı turlarda ve günübirlik turlarda minimum 1 gün önceden haber verilir. Belirtilen kişi sayıları , ulaştırma bakanlığının yeni genelge yayınlaması durumunda güncellenecektir.
2-) Acentamız, gerekli gördüğü durumlarda; tur güzergahını içeriği aynı kalmak koşuluyla değiştirme hakkını saklı tutar ve programlarda belirtilen geziler belirtilen gün/günler dışında başka bir gün yapılabilir. Şehir tanıtım turları şehre varış saatine göre bir sonraki gün gerçekleştirilebilir.
3-) Yerel otoriteler tarafından gezilmesine, gidilmesine herhangi bir sebeple izin verilmeyen veya herhangi bir etkinlik nedeniyle yolların kapalı olması durumunda gezi ya da turlar yapılamaz. Bu gezi ya da turların yapılamamasından Acentamız sorumlu tutulamaz.
4-) Program içerisinde verilecek serbest zaman, mola ve öğle yemeği süreleri rehberlerimiz tarafından belirlenir.
5-) Acentamız, kategorisi aynı kalmak kaydıyla otel isimlerini değiştirme hakkını saklı tutar. Konaklama yapılan şehirlerde ulusal düzeyde kongre, fuar, ulusal bayram veya tatil dönemi olması durumunda konaklamalar çevre şehirlerde/ilçelerde yapılabilir.
6-) Üç kişilik odalarda 3.yatak uygulaması olup, 3.yatak standart yataklardan küçüktür. Çocuk indirimi sadece iki (2) yetişkin yanında kalan çocuklar için geçerlidir.
7-) Tur sırasında unutulan, kaybolan, çalınan eşyalardan Acentamız sorumlu değildir.
8-) Programda ekstra olarak belirtilen geziler yeterli katılım olmaması halinde yapılamayabilir. Turların yapılamamasından Acentamız sorumlu tutulamaz.
9-) Tur iptallerinde ücret iadeleri; misafirlere ödeme şekillerine göre yapılır. Nakit veya havale olarak yapılan ödemeler misafirlere nakit veya havale olarak iade edilir. Kredi kartı olarak yapılan ödemeler misafirlerin işlem yapılan kredi kartına iade edilir.
10-) Belirtilen şartlar ve notlar paket tur sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır. Misafirlerimiz bu şartları kabul ederek turu satın almışlardır. Kesin kayıt esnasında; tur rezervasyon formu ve paket tur sözleşmesinin dikkatlice okunmasını tavsiye ederiz.

TARİH VE FİYATLAR

4.790TL

4 Gün

​Bu program hakkında bilgi istiyorum
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak formu doldurunuz.

En kısa zamanda bilgi gönderilecektir.

SORULARINIZ İÇİN TIKLAYIN

Ayder Kardan Adam Şenlikleri ve... ve diğer hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.