Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu 3 Gece

SİZE ÖZEL
  • Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu 3 Gece: Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu 'nu Tatilkalbi İle Keşfedin !
  • Trabzon
  • Rize
  • Sümela Manastırı
  • Ayder Yaylası
  • Samsun-Ordu
  • Batum
Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu 'nu Tatilkalbi İle Keşfedin !

Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu

3 GECE 4 GÜN

Samsun -Bandırma Vapuru- Gazi Müzesi -Ordu -Boztepe -Giresun -Trabzon- Ayasofya Atatürk Köşkü -Sümela Manastırı- Ayder Yaylası- Fırtına Deresi -Tarihi Taş Köprü- Uzungöl-Batum

3 Gece 4 Gün Batum Konaklamalı Turumuz İçin Tıklayın

22.45: Aydınlıkevler Türk Telekom Önü
00.00:Kırıkkale Otogarı
03.00: Çorum Otogarı

1.Gün AYASOFYA - ATATÜRK KÖŞKÜ - SÜMELA MANASTIRI

Siz değerli misafirlerimiz ile belirtilen tur tarihlerinde gece saat 22:30’da Kızılay Avm önünden, 22:40 Ankamall Avm karşısından, 22:45 Aydınlıkevler Türk Telekom önünden hareket ederek, keyifli yolculuğumuza başlıyoruz. Gerekli molalarımız sonrası saat 08:00 civarı Trabzon'da restoranımızda alacağımız kahvaltı sonrası 13. Yy.’da yapılmış 1572 tarihinde camiye çevrilen ardından 1964 yılında müzeye çevrilen Kommenos devletinin en önemli eserlerinden biri olan Ayasofya Müzesi'ne geliyoruz. Rehberimizden alacağımız bilgiler sonrası fotoğraf molası veriyoruz. Trabzon’a has telkâri sanatının örneklerini görebileceğimiz ve satın alabileceğimiz telkâri atölyesi ve mağazası gezisinin ardından kısa bir yolculuk sonrası Atatürk Köşküne geliyoruz. Burada alacağımız bilgiler sonrası köşk gezimizi yapıyor fotoğraflıyor ve öğle yemeği arası veriyoruz. Ardından Trabzon Maçka’da bulunan Altındere Milli Parkı'na hareket ediyoruz. Altındere Milli Parkı içine girdiğinizde adeta yeşilin 1001 tonunu göreceksiniz. Yeşilliklerin içinde bulunan Karadağ’ın eteklerinde kayaya oyularak inşa edilmiş olan Sümela Manastırının mimari harikasını gördüğünüzde şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz. 1250 mt yükseklikte bulunan Sümela Manastırını dinledikten sonra verilecek serbest zaman içerisinde doğa yürüyüşü yapabilir, dere kenarındaki restoranda dinlenerek çay kahve içebilir, yöresel lezzetleri tadabilirsiniz. Gezimizi tamamlayıp otelimize geçmek üzere yola çıkıyoruz. Konaklama ve akşam yemeğimiz otelimizde.

Konaklama: SÜMELA HOLİDAY OTEL, GRAND MELA OTEL, KURT OTEL, GRAND VAVES OTEL

Batum 2 gün programını görmek için tıklayınız

2. Gün UZUNGÖL - KARESTER YAYLASI - GÜRCİSTAN BATUM

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası Karadenizin simgesi haline gelen Uzungöl gezimiz için yola çıkıyoruz. Sürmene’de bulunan çay fabrikasına gelerek çayın dalından koparılıp bardaklarımıza gelene dek izlediği süreci gıda mühendisimizden alacağımız bilgiler ile yerinde görerek öğreniyor, çaylarımızı yudumluyoruz. Ardından dileyen misafirlerimizin hediyelik çay alışverişlerini yapabilmeleri için serbest zaman veriyoruz. Çay fabrikası gezimizin ardından ise yine Sürmene denince ilk akla gelen unsurlardan olan Sürmene bıçağı atölyesine gidiyoruz. Ustasından alacağımız bilgiler sonrası alışverişimizi tamamlayıp muhteşem manzaraya sahip Uzungöl gezimiz için yola devam ediyoruz. Burada ekstra olarak düzenlencek olan minibüslerle çıkılabilen Karester yaylası turuna katılacak misafirlerimizle Uzungöl yolunun yanından kıvrılıp 2000 rakımına kadar yükselip Karaster yaylasına çıkıyoruz, Yol boyunca seyir teraslarında durarak fotoğraf molası veriyoruz. Rengârenk çiçeklerin arasında yapacağımız yürüyüş sonrasında vereceğimiz çay molasında Uzungöl’ü tepeden seyrediyoruz, sonrasında Uzungöl’e dönüyoruz. (Karester yaylasına çıkmak istemeyen misafirlerimizle uzungöle devam edecekler). Burada vereceğimiz öğle yemeği arası ve gezilerimiz için serbest zamanda büyülü manzarası karşısında çaylarımızı yudumlayıp fotoğraflarımızı GÜRCİSTAN-BATUM Turumuz için aracımızdaki yerimizi alıyoruz. Sarp sınır kapısındaki çıkış işlemlerimizi tamamladıktan sonra rehberimiz eşliğinde Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar tarafından kullanılan Ganio Kalesi’ni panoramik olarak görüyoruz. Batum şehir merkezine devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar devam eden Çoruh nehrini görüyoruz. Batum şehir merkezine gelerek tarihi Meryem Ana katedral kilisesi, tarihi Orta Camii’, Posedion Anıtı, tiyatro binası, Medea heykeli, Ali-nino heykeli, Alfabe Kulesi ve meşhur Dönme Dolabı, İzmir Saat Kulesi’ni ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanı gezilerimizi yapıp alışveriş için vereceğimiz serbest zaman sonrasında Batum turumuzu tamamlıyor ve Sarp sınır kapısından giriş işlemlerimizin ardından otelimize dönmek üzere aracımızdaki yerlerimizi alıp yola çıkıyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

Konaklama: HANEDAN SUİT OTEL, DERE OTEL, PATULYA OTEL, ORİS GREEN OTEL, PORDANİS OTEL, ELA OTEL

Rize 3 gün programını görmek için tıklayınız

3.Gün AYDER YAYLASI - ZİLKALE - PALOVİT ŞELALESİ - ÇİNÇİVA - ÇAT VADİSİ -

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası Ayder yaylasına ulaşıp keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Yayla ve vadi turumuzun ardından miniüslerimize binerek adına türküler yazılan, son yıllarda birçok dizi ve filme ev sahipliği yapan dünyadaki cennet Tarihi Taş Köprü, Çinçiva Köyü, Zilkale, Palovit Şelalesi, Çat Vadisi gezileri için doğu karadeniz bitki örtüsünün en zengin örneklerini görerek keyifli yolculuğumuza başlıyoruz. Yol boyunca etrafımızda dağların dik yamaçlarında dahi çay tarımının yapıldığını görüyoruz. Çay bahçeleri ve kivi bahçelerinin arasında ilerlerken Karadeniz’i tam manasıyla yaşadığınızı hissedeceksiniz. ‘’Bulutların Ülkesi’’ olarak adlandırılan Çamlıhemşin’den geçerek Çat vadisi içerisinde yer alan, bölgenin en eski ve en büyük kemerli taş köprüsü olan Çinçiva Köprüsünde mola veriyoruz. Fotoğraf ve köy kahvesindeki molamızın ardından artık dağları ve yaylaları tanıma vaktimiz geliyor. Kaçkar dağları Milli parkı sınırları içerisinde yer alan Zilkale İlk gezi noktamız oluyor. Zil kale ormanların içerisinde arkasına Kaçkar dağlarının görkemli manzarasını alan ve gören herkesi büyülü bir dünyanın içindeymiş gibi hissettiren oldukça güzel bir manzaraya sahiptir. Deniz seviyesinden 750 mt Çat deresinden 100mt yükseklikte olan Zil kale gezimizi tamamladıktan sonra 30 mt yükseklikten dökülen Palovit şelalesini görmeye gidiyoruz. Kaçkarlarda eriyen kar sularının beslediği bu coşkun şelalenin görülmesinin ardından aracımızdaki yerimizi alıp programımıza devam ediyoruz. Sonrasında günümüzü tamamlıyoruz ve Konaklama için otelimize doğru yola çıkıyoruz. akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Konaklama: RAMADA OTEL, GRAND AYZEK OTEL, KUBALİÇ OTEL

Konaklama: RAMADA OTEL, GRAND AYZEK OTEL, KUBALİÇ OTEL

Ordu 4 gün programını görmek için tıklayınız

4. Gün ORDU - BOZTEPE - SAMSUN - ONUR ANITI - BANDIRMA VAPURU

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası Ordu’ya ulaşıyor ve Ordu’nun sembolü olan ‘’Boztepe’ye çıkmalı şu Ordu’ya bakmalı’’ sözünün yeri olan Boztepe’ye teleferik ile çıkıyoruz. Boztepede Ordu şehir manzaralı restoranlarda çay kahve içebilir, bol oksijenli doğa yürüyüşü yapabilir, muhteşem manzarayı fotoğraflayabilir, sevdiklerinize hediyelik eşyalar alabilirsiniz. Boztepe turumuzu tamamlamanın ardından Samsun termede öğle yemeği arası sonrası Karadenizin başkenti Samsun’a ulaşıyoruz. Gazi Müzesi ve Bandırma Vapuru gezilerimizi gerçekleştiriyoruz, vereceğimiz serbest zaman ve alışveriş molasının ardından Samsun’dan ayrılarak Ankara’ya geri dönmek üzere yola çıkıyoruz.

Keyifli yolculuğumuz araç içi ikramlarımız ve gerekli molalarımız sonrası Ankara’ya ulaşıp sizlerle bir başka Tatilkalbi organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

DAHİL OLANLAR:
Otellerde 3 Gece Konaklama
İlk Gün Restoranda Kahvaltı
Tüm Sabah Kahvaltıları (4)
Tüm Akşam Yemekleri (3)

Yemeklerde Alınan İçecekler
Ekstra Belirtilen Organizasyonlar
Kişisel Harcamalar
Çeçeva Köyü Çay Bahçeleri Turu 150,00 TL (İsteğe Bağlı Ekstra Tur)
Karester Yaylası Turu - 150,00 TL (İsteğe Bağlı Ekstra Tur)
7 Km. Lik Parkurda Rafting Etkinliği - 300,00 TL (İsteğe Bağlı Ekstra Tur)
Batum Girişi Harcı

03:00 Çorum Otogar
İPTAL POLİTİKASI:
GENEL ŞARTLAR ve NOTLAR '' LÜTFEN OKUYUNUZ ''
1-) Turlarımız, tura kayıt yaptıran kişi sayısına göre; 19 kişiye minibüs ile, 19-35 kişide midibus, 35-55 kişide 55 kişilik lüks otobüslerimiz, ile yapılacaktır. Turlarımızın, yeterli sayıya ulaşamaması ve iptal olması durumunda (minibüs için min.15 kişi, midibüs için min. 20 kişi, otobüs için min. 36 kişi katılım gereklidir.); konaklamalı turlarda ve günübirlik turlarda minimum 1 gün önceden haber verilir. Belirtilen kişi sayıları , ulaştırma bakanlığının yeni genelge yayınlaması durumunda güncellenecektir.
2-) Acentamız, gerekli gördüğü durumlarda; tur güzergahını içeriği aynı kalmak koşuluyla değiştirme hakkını saklı tutar ve programlarda belirtilen geziler belirtilen gün/günler dışında başka bir gün yapılabilir. Şehir tanıtım turları şehre varış saatine göre bir sonraki gün gerçekleştirilebilir.
3-) Yerel otoriteler tarafından gezilmesine, gidilmesine herhangi bir sebeple izin verilmeyen veya herhangi bir etkinlik nedeniyle yolların kapalı olması durumunda gezi ya da turlar yapılamaz. Bu gezi ya da turların yapılamamasından Acentamız sorumlu tutulamaz.
4-) Program içerisinde verilecek serbest zaman, mola ve öğle yemeği süreleri rehberlerimiz tarafından belirlenir.
5-) Acentamız, kategorisi aynı kalmak kaydıyla otel isimlerini değiştirme hakkını saklı tutar. Konaklama yapılan şehirlerde ulusal düzeyde kongre, fuar, ulusal bayram veya tatil dönemi olması durumunda konaklamalar çevre şehirlerde/ilçelerde yapılabilir.
6-) Üç kişilik odalarda 3.yatak uygulaması olup, 3.yatak standart yataklardan küçüktür. Çocuk indirimi sadece iki (2) yetişkin yanında kalan çocuklar için geçerlidir.
7-) Tur sırasında unutulan, kaybolan, çalınan eşyalardan Acentamız sorumlu değildir.
8-) Programda ekstra olarak belirtilen geziler yeterli katılım olmaması halinde yapılamayabilir. Turların yapılamamasından Acentamız sorumlu tutulamaz.
9-) Tur iptallerinde ücret iadeleri; misafirlere ödeme şekillerine göre yapılır. Nakit veya havale olarak yapılan ödemeler misafirlere nakit veya havale olarak iade edilir. Kredi kartı olarak yapılan ödemeler misafirlerin işlem yapılan kredi kartına iade edilir.
10-) Belirtilen şartlar ve notlar paket tur sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır. Misafirlerimiz bu şartları kabul ederek turu satın almışlardır. Kesin kayıt esnasında; tur rezervasyon formu ve paket tur sözleşmesinin dikkatlice okunmasını tavsiye ederiz.
EKSTRALAR
150 TL
Çeçeva Köyü Çay Bahçeleri Turu
Karester Yaylası Turu
300 TL
Rafting Etkinliği

Yukarıdakiler aksi belirtilmedikçe isteğe bağlıdır ve tur operatörüne ödenecektir.
EK HİZMET VE SERVİSLER

TARİH VE FİYATLAR

BİLGİ
İSTEYİNİZ

4 Gün

​Bu program hakkında bilgi istiyorum
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak formu doldurunuz.

En kısa zamanda bilgi gönderilecektir.

SORULARINIZ İÇİN TIKLAYIN

Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu... ve diğer hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.